Free falllin...

God kväll!
Hahaha, idag gjorde jag något extremt pinsammt.
Men kunde inte råför det...
Jag ramlade, rakt ner i backet.
Det var halt, blött och massa stenar, och AJ!
Märkte att det var halt och i andra sekunden så var jag nere på marken.
Men bläää, inte kul.
Som tur är så skadade jag mig inte så farligt.
Legginsarna gick sönder och fick skrubbsår på knät, men inget mer, great.
Så nu får jag köpa nya leggins, höhö.


Så här såg jag ut när jag var påväg hem från skolan...
(Fast jag ramlade på knäna)

Så se upp när ni går!!
Så långsamt och "fint", höhö...



Kommentarer
Postat av: julia.. den bästa

starn imorrn <3

2011-01-17 @ 20:52:39
URL: http://juliajuchert.blogg.se/
Postat av: anna

Lisa ramlade också igår och hon fick en svullen hand, synd att dina leggings gick sönder och hoppas att dina skrubbsår läker snart!:)

kram<3

2011-01-18 @ 07:45:54
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Linda

ha ha ha:) man känner sig så dum

2011-01-18 @ 10:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0