Första dagen, klar!

Tja tja på er.
Första skoldagen avklarat, känns skönt.
Haha, har inte gjort ett skit.
Skolan började idag halv 9, först typ "info".
Sen info om gymnasieval och sed SO (mysig film om typ klimat).
Och sedan halv 12 så slutade jag!!!
Älskar nya schemat eller i alla fall på tisdagar, passa super perfekt för då har jag inte så strssigt innan SSU och teater, super duper great:)
Men vad ska jag göra nu??
Jo jag bokade om min tid hos frissan, så snart ska jag dra iväg till min kära frisör.
Det blir en lite liten hemlis hur jag ska klippa mig, tråkigt va??
Men jaja, håll ut ni kommer få veta, iii lite nervös höhö.
Jaja, men nu snart blir det till frissan och sedan plugga manus.

Men ha det great och hoppas att det går bra med studierna!
KRAM KLEM HUG KNUFFEL


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har laddat ner dem från www.piratebay.org

2011-01-11 @ 12:50:37
URL: http://vickii.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.Thepiratebay.org

2011-01-11 @ 12:50:57
URL: http://vickii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0