Det är nog alla nyårslöften...

Hej på er.
Måndagens kväll är typ här och mina ben är bokstavligt talat döda.
I min lilla skola så har vi idrotter utan gränser som kommer ibland, fett nicet.
Och idag var det Kapoera, eller hur det stavas, as cool sport.
Det är typ som dans/kamsport, med massa volter och trummor, det ee häftigt.
Haha, som tur gjorde vi inga volter, skulle brutit alla ben i min kropp, höhö.
Inte OKEJ!
Men det var kul, svårt och aj, gu va det tog på benen.
Och så hade jag och Jenny bokat Affro dans, höhö.
Så klockan 4 va det bara att macka sig iväg till gymmet.
Och där dog man en liten skvätt till, jaja det behöver min kropp.

Haha, när vi skulle gå från gymmet så hörde jag två kvinnor:
-Det är nog alla nyårslöften (det var trångt).
-Haha, ja det är det nog...

Kände mig träffad, höhö.
Som Jenny sa:
-Ett nyårslöfte som vara hela livet.
Kunde inte ha sagt det bättre själv.

Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0