Chokladtryffeln var godast! (ne nu tränar vi).

God kväll på er!
Sitter här i våran röda soffa och väntar på TEt sa bli klart.
Och så sitter jag och letar efter goda chokla bitar i en chokladask.
Mitt nyårlöfte börjar bra, men imorgon då jäklar om jag får tid så ska dansa lite (Wii spel).
Och sedan kanske jag drar ner till Friskis och fråga om priser.
Nu jäklar ska jag börja träna!
Men ska börja med "10 klippskort" först, och sedan kanske jag får halvårskort.
Och sedan då jävlar ska det bli en vana! Thiihi.
Men det konstiga är att varje  gång jag typ ser någon träna på typ TV, så blir jag super sugen...
MEN jag får inte tummen ur arslet och träna själv, istället äter jag f*cking choklad.
(Absolut inget fel med att äta choklad)
Men jag äter ju istället för att träna, typ...jaja ni fattar.

Annars så har mormor varit här idag, trevligt.
Vi åt paj och sedan lakrisgodisar.
Och så fick jag lite sena, ja eller förtidiga julklappar, thehe.
Trevlig dag, med mamma och mammas mamma.

Kram!:)


Kommentarer
Postat av: julia.. den bästa

jag vill oxå dansa wii vi måste göra det snart :D<3

2011-01-07 @ 10:32:18
URL: http://juliajuchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0