Bella och Edward dör??

Nej men, herre min get!
Jag är chockad!
Asså, shit...
Okej jag ska förklara vad jag har läst.
Gick på en blogg som jag dagligen läser, en blogg om bara Robert P.
(En super great blogg).
Och nu när jag gick in och läste så såg jag rubriken:
Bella och Edward dör i BD?
Jag ba:what??!
Och så läste jag vidare...och följande lyder:


"En så kallad insider vi robertpattinson.org påstår läst Breaking Dawn manuset och säger att Bella och Edward kommer att dö i Breaking Dawn part II. Det sägs att i näst sista scenen i Breaking Dawn II dör Edward och Bella i fight med The Vulturi. Innan sak Edward och Bella dödat Aron och även Jane och hennes bror sägs dö".


Asså shit, fatta att jag är chockad!
Nu får vi hoppas att detta är inte är sant!
Man vill ju spinna vidare i sitt huvud hur fortsättningen är, efter filmerna.
När allt är slut så vill man så "läsa/se vidare i sitt huvud".
AAAA...jaja, hoppas att det inte är sant!!




Länk till blogg:http://robertpattinson.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0