Att äta ur en burk.

God Morgon på er.
Blä blåsan på tungan från igår är kvar, uch.
Haha, testade ett nytt typ mellanmål/lunch, MR nuddels, haha.
Det var rätt gott, plus att man äter ur typ en burk, smått kul så där.
Annars så är allt bra, blir så glad över era fina komentarer.
Nu när jag loggade in så var det några fina personer som hade komenterat om mitt hår, TACK!
(haha, asså dom sa att det var fint).höhö...
Jaja, jag får väll manka mig till skolan snart, blä Jenny och Jossan har sovmorgon, kl 11 börjar dom!!!
Jaja, jag hade ju det förra året, så jag får väll vara glad.
Men det blir bild nu på morgonen, bra att börja med något skojigt.

Efter skolan blir det vara med Jenny Penny (sorry Jenny).
Blir att köpa gymkort, iii jag eee super taggad!

KRAM!

PS: Och så var det någon som hade komenterat ett inlägg med ett tort A.
Hm...kan den person förklara, kanske?...


Kommentarer
Postat av: anna

vad var det i det där mr nuddels?:) kram<3

2011-01-12 @ 09:54:42
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0