All världens färg på en och samma plats...

Tja på er.
Tänkte skriva god morgon
, men sedan kollade jag på klockan...
Upps, är klockan redan så mycket, 12:41, jaja.
Jag har faktist lov.
Asså inte för att jag har sovit tills nu, för det har jag INTE gjort!
Jag sov till typ 10 och nu har jag fastnad framför datan och TVn.
Men jaja, ska väll gå upp snart, funderar på att fortsätta måla på en tavla jag har på börjat...
Men jag är tom i skallen, jag är super sugen på att fortsätta men det står still!!
Så just nu letar jag runt på hela f*cking google efter inspiriation (kan fortfarande inte stava det).
Jaja, får väll se vad det blir, är verkligen super sugen på att måla, jaja.
Får måla ut alla mina tankar på duken så får vi se vad det blir, höhö...


Bild från google.
Kanske blir det en fisk på duken (tror inte det).

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0