Alla skriver och sjunger tillsammans...

God kväll på er.
Dagen har varit otroligt seg!!
Så det ska bli über great att sova, men inte än.
Först ska jag dricka upp mitt te och se klart på TVn.
Men sen blir det att sova, blir ju ett till nationellt prov imorgon.
Asså, jag måste säga att jag tycker det är coolt att alla Sveriges 9ior gör provet samtidigt.
Hehe, det kanske bara är jag, men jag tycker i alla fall det är coolt.
Får väll tänka på något positivt, nu när nationella proven är igång och allt.
Men nu ska jag inte tänka på det.
Jag tänkte faktist tippsa om några låtar som jag tycker om. 
Så varsegoda!!


En extremt mysig låt.
Super great att ha i bakrunden, typ när man bloggar.


Asså det är något med mig och den där låten asså.
Kan inte riktigt setta fingret på vad det är, kan kanske vara texten...



Ni har säkert hört den här låtem 100000 gånger men jag kan inte få nog!!


Fan va det var längesen jag hörde den små mysiga låt.
Men den får mig att tänka på gamla goda tider då Andra Avenyn och Riverside gick.
Och denna duet är ju inte dum!!


Jag kan inte säga annat att jag diggar denna låt.
Gillar starkt hans dialekt, hehe.
Riktigt bra fredags låt, så nu får vi lossas en stund att det är fredag, yäää.


Gott natt på er!
Till alla nior:
Lycka till imorgon!!


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Hej! Ja, jag fick ditt mail! Jag har även svarat med en bifogande bild! I bilden har jag skrivit lite justeringar som bör fixas innan jag kan lägga ut den på bloggen, men allt det har jag skrivit. :)

Den var fin!!! Bra jobbat!!



Ha det! KRAM!

2011-02-09 @ 23:59:28
URL: http://rybaklover.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- najs !

2011-02-10 @ 14:01:27
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0