Skinny Bitch.

Tja Tja.
Sitter här och lyssnar på när Vakna gänget ber Kissie äta.
Haha, så jäkla skön låt.
Jasmin kom fram till mig idag i skolan, frågade om jag hade hört Vaknas senaste Rapatack.
OFC jag har gjort, höhö.
Och så började vi sjunga den i koridoren, så jäkla skönt låt.
Höhö...så det är det jag gör sitter i min säng och lyssnar på musik.
Har sett på Kanal5.se nya serie, Stylisterna, väldigt trevligt rekomenderas.
Ja, för er som gillar, kläder och fashion, me like.
Ne, nu tog låtet slut...en gång till en gång till!!

Måste säga sorry också.
Asså jag som skulle börja blogga igen.
Höhö, det gick ju bra, or not.
Har kollat på bloggen ett par gånger, men orkar inte!!
Fett lat asså, och så vill jag fixa ny header (som är typ klar).
Men orkar inte lägga in den och så ee jag sådär i den...
SÖKER HJÄLP!...någon??

Kram Kram.


PS:Fått höra att man inte kan lägga in klipp från youtube till bloggen.
Hur gör jag nu??


Kommentarer
Postat av: anna

För att lägga in youtube klipp måste man trycka på ''bädda in'' som vanligt men sen måste man kryssa i ''använd gammal inbäddningskod''

Säg till om du inte hittar så kan jag förklara bättre sen! Kram sis<33

2011-02-03 @ 11:12:04
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0