Låt oss be tillsammans i en galen värld.

Tja Tja Bitches!!
Kalla mig nörd, men är kvar i skolan och pluggar.
Snacka om att jag är helt tom i skallen.
Men jag har pluggat hela tiden, fastnade framför Wikipedia, alltid lika kul.
Så nu sitter jag och läser om vit makt, lång historia why I do that, höhö.
Men skulle se hur Ku Klux Klan stavas och sedan fastnade jag där och klickade vidare till vit makt.
Jaja, sådan är jag...men man vill ju veta hur människorna kunde bli så vrickade!
Helt sjukt, okej till något kul nu då, höhö.
Tillbaka till plugget, super kul.
Men slutade halv tolv och ni kan ju kolla hur mycket klockan är nu, helt sjukt!
Men jaja, ne nu måste jag vara duktig.
Blir att plugga på periodiska systemet och lite annat kul.


Nördar denna låt just nu, massa kärlek till låten och till filmen, stor nörd!


Cha Cha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0