"knack" "knack" ursäkta...SÄÄÄNK MUSIKEN!!

God Natt, god natt.
Ska kanske inte sova nu, men ska logga ut.
Sov typ hela eftermiddagen, men är ändå fruktansvärt trött, hehe.
Undrar vad denna veckar har gjort med mig??
Haha, men vet inte riktigt om jag kan sova...
Jo, dom övanför oss har "host" fest, hehe.
Men han va sååå söööt, han hade satt upp en lapp om att han skulle ha födelsedagsfest och om han störde vad det bara att komma upp och knacka på.
Haha, jag vara bara tvungen att svara på lappen, hehe.
Så jag skrev dit ett grattis och han att han skulle få en bra dag.
He man inte snäll eller är man inte snäll??
Thihi...




Hahaha, asså shiiit.
Nu skakar det i huset, haha!!


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Sv: Ja, jag vet.. hoppas de va en skada från träningen.. lilla Alexander...

Kram..

2011-02-13 @ 14:39:35
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0