Ingen rast o ingen ro.

God Morgon på er.
Shit att jag ens ska iväg snart.
Är helt jävla slut!
Somna runt 12 och hade klockan på halv 9.
Shit det är typ 9 timmar, men jag är helt slut!!!
Ja, veckan har manglat mig, hehe.
Och helgen är ju till för att vila sig ju, men icke för mig.
För det blir teater hela helgen, låter kul...men vi börjar 10!!
Så ingen sovmorgon typ, tack för det.
Jaja, får gå hem och sova sen, men om ni är på stan kanske vi ses, för det blir att marknasföra, hehe.
Men ni kanske inte kommer känna igen mig, hehe blir smink och grejer, great.
Shit, ne nu ska jag doppa i huvudet i kallt vatten eller något så jag vaknar!
Jääääsp.

Och ni som kan idag:
SOOOOOOOOV!


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Sv: Ja de va han! Nu är Alex igång!!

Jag brukar alltid se Let's Dance med familjen och så, och denna säsongen var det ju bara ett måste att följa varje program!! ;)

Ja, FAN ta Sverige! Till och med mamma röstade på honom i dansduellen (hihi).

Ja, nu jävlar!

2011-02-12 @ 11:54:30
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0