Hej Becka!

Komentar:
Becka
om Jag vet att det var du, men jag säger inget...:

Hejsan majken, du jag älskade verkligen de där bilderna du la upp av Ebba Zingmark för några veckor/månader sen. Skulle älska om du kunde göra det igen. Sedan dess har jag typ blivit besatt av hennes supper duper snygga outfits! Hela min garderob matchar hennes nu haha!
Puss & Kram

Svar:
Hej Becka.
Först måste jag säga SAKNAR DIG.
(Becka är en kompis som just nu bor i Australien, buhu)
Och så måste jag hålla med dig, älskar hennes stil!
Plus att hon är väldigt vacker, älskar hennes hår.
Måste säga att jag är smått avis på henne.
Ja men visst kan jag lägga ut mer bilder på hennes fina outfit.
Men...dom finns ju på hennes blogg, hm..
Så det kanske är lite onödigt eller vad man säger.
Men OFC lägger jag upp bilder.
Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0