Bra att någon tror...

Hej Hej.
Sitter här och lyssnar på radion, mysigt.
Men snart ska jag skriva klart mitt arbete i SOn.
Tror det kan bli bra, hehe inte för att skryta.
Men jaja, annars är jag sjukt seg, trevligt att fredagen är nära!!
Veckorna går lite för fort ibland, kanske inte denna vecka dock.
Men alla som går i 9an vet vad som kommer hända nästa vecka så det ee lite pirrigt.
Jopp, det är så att det är första nationella proven, iiii.
Har ju gjort nationella i 5an, men detta är ju på en liiiten annan nivå, hehe.
Men jaja, tänkt positivt. (stavas det så??).
Ja, det börjar ju bra, kan ju inte ens stava, jaja provet kommer gå great (säger vi).
Enligt Jenny ska jag tydligen få MVG i slutbetyg, höhö lycka till säger jag till mig själv.
(Men det är ju bra att någon tror på mig, höhö).
Jaja, man ska bara göra sitt bästa mer kan man faktist inte göra.

Så lycka till säger jag alla till er som ska göra prov nästa vecka.
Men först blir det fredag och helg, yäää.
Jag är lite före känner jag, peppar redan inför helg, thehe.

KRAM!!



Kommentarer
Postat av: anna

då behöver inte oroa dig, du kommer klara proven.:D

sv; tack:) Vitt nagellack är skit snyggt;)

2011-02-03 @ 15:27:15
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: anna

sv; tack så mycket:) Hehe men du får så klart veta vad jag har köpt.. fast inte här då utan på msn eller något.;)

kramis<333

2011-02-03 @ 15:28:21
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0