Värre än Bella Swan...

God kväll!
Huvudvärk och trött = min kväll!
Dagen har varit väldans fin, skolan helt okej och efter det blev det att spendera tid med finaste vännen!
Vi dansade loss till mitt Wii, haha det blir jäkla kul om man filmar sin kompis när hon dansar!
Haha, gu va vi garvade!
Asså jag tror jag har fått magrutor, haha jag borde ha fått det idag!
SERIÖST, roligaste och sjukaste gympalektionen ever!
Jag och vollyboll går inte ihop vet vi nu!
Jag är fan värre än Bella (Twilight OFC), haha.
Kände mig lite som:
I'm a blonde bimbo girl in the fantasy wooooorld!!!
Hahaha, tillexempel: Hur lyckas man med att sparka sig väldans hårt i röven när man ska sätta sig ner??
Kan bero på att jag innan sprang in i nätet...
Haha, och vi ska köra vollybolly nästa vecka med!! O.M.E
Jag kännde på mig som Bella Swan...fast värre!!





Kommentarer
Postat av: anna

sv; ja det är klart men oftast så är det ju inte så många som är allergiska och sånt i en släkt osv och är det så så kanske man inte bjuder på middag så ofta. Men det är lite konstigt att när man blir bjuden och så visar det sig att man inte kan äta något, du brukar jag alltid undra varför de inte sa något så man kan ta med sig något eget.:) kramis<3

2011-12-02 @ 08:08:32
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Jag känner igen mig totalt! Ha ha! :) Kan nog tänka mig vara värre än dig, en ren gissning :P



Om du vill se en kul parodi på Twilight och har sett Pelle Svanslös innan, se denna! Den äger och har blivit mycket folkkär på senare tid! :) Enjoy!



http://www.youtube.com/watch?v=xDTZOFc4pA4&feature=channel_video_title

2011-12-12 @ 00:14:41
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0