Lady f*cking GAGA!

God kväll!
Nu sitter jag här super mätt och tittar på TV.
Jag ser på ingen mindre än Lady f*cking Gaga!!
Japp, slå på svt24, för där sänder dom en konsert med Gaga!
Så jävla cool person, yäää nu ska hon köra Born this way...
Eller?! Haha nu snackar hon massa, haha.
Jajaja, så jäkla cool. Blir fan rörd av hennes tal, thihi
Gu va jag snackar om Lady Gaga...
Tumblr sometimes Δ : 1 of 233

Men jaja, min mage är mätt och jag är nöjd.
Mormor, Pelle och lill-moster firade lill-jul med mammi and me.
Jag fick fina saker till mitt hem när jag blir stor, massa fint thihi.
Sen blev det PIZZA, mums!
Fin fredag.

(Ja, nu ska vi vara stolta för att vi är gay, får väll vara stolt för alla som vågar komma ut ur garderoben, hurra för er!! Puss Puss!)

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0