31/12-The last day.

God dag på er folket!
Vaknade halv 12 idag, what?!?!
Inte alls likt mig, men ingen panik ingen panik!
Det lär bli en lång dag idag, så jag chillade, gick upp, åt världens godaste frulle!
Och nu ser jag fram i mot dagen.
Fast igår kom nyårs-ångesten, men jaja inget jag kan ändra på lixom.
Men f*n va tiden går fort.
Men 2011 har varit ett rätt så fint år för mig:

Jag har gått på två The Ark konserter:

Jobbat på Norpans mello:

Varit i Turkiet i två veckor:

Slutat 9an:

Börjat på teaterlinjen!
Blivit nollad
Många fina grillkvällar med fina vänner:

Varit i Smögen med finaste vännerna:

Fått nya fina vänner (och mindre fina men det är en annan sak):

Färgat och klippt håret sjukt många gånger, men nu är jag nöjd!


Japp, ett fint år i sin helhet!
Nu är det bara vänta o se vad 2012 kommer bjuda på.
Puss, ta hand om er och drick inte för mycket ikväll/natt!
(Man kan ha jädrans skoj utan alkhol).

PUSS



Kommentarer
Postat av: O T T O

Sv: Tack desamma!! :)

Tack, trevligt inlägg här med o bra löften för 2012 :)

KRAM!!!!

2012-01-04 @ 00:30:57
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0