Mina fötter, punkt o slut.

God Morgon fina ni!
Här sitter jag och glor på TV och fryser om fötterna.
Nu jäklar kommer hösten guys.
Detta år är jag inte super depp inför hösten.
Sommarens väder har ju varit piss, så shit samma liksom.
Blir jädrans massa teater i skolan idag, jädrans great asså.
Ne men seriöst mina fötter och nej jag tänker inte sätta på mig strumpor!!
Jag vägrar, höhö japp jag är 3 år och ska snart till dagis, höhö.
Jaja, ne nu snart drar jag iväg till skolan, yäää
Haha, nej jag fejkar faktiskt så jäkla pepp är jag inte, spelar lite teater bara höhö.
Efter skolan blir det SSU så jag vet ej när vi hörs, men ha det bäst så ses vi.

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0