40 grader varmt, massa med fejk, nästan bortgift, leave us alone-2 veckor i Turkiet...

God kväll på er.
Nu när jag är hemma i Sverige kanske ni vill veta lite om min resa.
Men det är så att i Turkiet drar man fram klockan 1 timme, så i mitt huvud är klockan snart 11.
När jag var i Turkiet ringde klockan klockan 7 (06:00 svensk tid).
Så man kan säga att jag är ganska så trött!!
Men lite snappt innan jag somnar på tagentbordet.
Turkiet var väldans varmt, 40 grader rättare sagt.
Men räddningen var vårat rum som var väldans litet men innehöll AC!!
Visst vi fick betala 1000 svenska riksdaler för AC i två veckor och nej jag betalade inte men...
Fan det var det värt!
Vårat hotel var väldans lite men jätte mysigt, allt var lixom ute, ja inte rummet förstår.
Men allt annat och vi hade havet precis utanför, där man kunde bada från klippor, gör mysigt!
Och så bådde vi mitt i stan, nära till havet och stan, extremt bra läge helt enkelt!
Men shopping, nja vet inte riktigt.
Turkiet är ju känt för alla sina fejk grejer och jag gillar inte fejk!
Ja, nu kommer jag väll få komentarer om det, men om jag ska vara ärlig:
Så skulle det kännas fel att gå grunt med fejk, just don´t like it.
Helldre inget märke än ett fejk.
Jaja, jag fastnade i alla fall för smyckerna, extremt fina, kunde ha köpt ALLA!!
Men några fick följa med hem i alla fall.
Och så blev jag ihop parad två gånger med folks söner, haha.
Ena gången var sonen där, pinigt.
Där ståd jag och skakade hand med butiksägarens son, det var en upplevelse det, haha.
Men på tal om det, turkarna där är väldans flörtiga, men låt dig inte luras...
Dom är säljare ända in i hjärtat!
Men sista gångerna då jäklar var vi hårde.
I början så lixom kollade vi på nästan alla resturangers menyer, men sista dagen:
Leave us alone, please!!
(Sagt av min kära mor).
Cool morsa man har va!?!?

Ne, nu somnar jag snart.
Bilder får ni se när jag har sovit lite...
Ooo min egen säng (har delat säng med mamma i två veckor nu...).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0