Vadå halsen, mitt hår då?!?!?!

God kväll på er
Ja, vad ska jag säga.
Ibland menar man inte samma sak.
Nu kommer ni får läsa ett litet samtal som jag och mamma hade i morse, när hon ringde mig.
Hehe...men det är faktist alvarliga saker!!

Mamma:Hur är det gumman??
(Jag sa tidigare på morgonen att jag hade ont i halsen).
Jag:Dåligt!
Mamma: Men ojdå, hur är det med halsen?
Jag:Jag menande inte det, mitt hååååår!!!
Jag vet inte vad jag ska göra med det!!

Jaja, gu va man är fåfäng ibland.
Resultatet: En toffs och en sur Majken.




Kommentarer
Postat av: anna

Haha fett kul, ni verkar ha sådan rolig humor!;) kramis<33

2011-04-04 @ 20:17:52
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0