What I did last Friday...

God kväll på er.
Dagen har varit helt underbar.
Fan va vädret är härligt asså, här behövdes det ingen jacka, soft.
Men det var inte vädret jag tänkte prata om utom vad jag gjorde i fredags.
Några kanske ee nyfikna, vissa kanske inte bryr sig.
Men vill ni veta en sak, det skiter jag i, höhö.
Men det är så att jag gått på ett typ "kurs", när man fått lära sig att arangera olika saker.
Arangera typ, konserter, festivaler mm.
Och i fredags var det lixom då det hände!
Jag och de andra på kursen har förberätt Norrköpings lilla Mellodifestivalen.
En musiktävling för alla 9ior.
Och i fredag var det lixom musiktävlingen.
Så jag jobbade från halv10 på dagen till ca halv 12 på natten.
Så ni fattar att jag var typ död i lördags.
Men det var så jäkla kul!!
Jag var artistvärd till ett bidrag, så handlade vi grejer till de tävlande och gästartisten...
DANIEL ADAMS-RAY!! Inte liten kravlista, haha just kidding.
Sen så fick vi fixa hans loge och samlingsrummet.
Fullt upp nästan hela dagen, men faaaaan va kul det var.
Vill göra om det nu på fredag:)


Bea (tävlande för våran skola), Jossan och Jag med våra fina "pass".


Mer bilder kommer...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaa....tror det isf ;/

sv; bra dag ?



www.michazz.blogg.se

2011-04-18 @ 20:22:06
Postat av: Wild Girl

Fett kul :D

2011-04-19 @ 08:25:52
URL: http://runningwildz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0