Ser på nörd-TV.

God kväll på er.
Jag och mamma sitter och ser på nörd-TV.
Thihi, ja vi är nördar när det gäller konst och design. 
Så nu sitter vi och ser på ett aktionsprogram, mycket intresant.
Men, nur har jag programet mäst i bakrunden, för trött.
Ja, nu som läste min blogg förra veckan vet att jag har gjort något hel galet idag.
Jupp, det blev av...jag lovade ju faktist.
Idag så tränande jag nästan 2 timmar, typ i rad hel galet!!
Det blev ett dubbel pass för mig idag och nu känner jag straffet, höhö.
Mina ben asså, jag vet någon som kommer ha träningsvärk imorgon.
Nu vet jag hur mycket jag orkar, höhöhöhö osv...
Så det får väll bli att sova snart, är ju en dag imorgon också.
Då blir det en låååååååååååång dag.





Ne men, ha de.
Sov gott!!



Kommentarer
Postat av: Linda

BRA DÄR!!!! Heja dubbel-pass:)

Kram

2011-04-07 @ 16:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0