Känner viss ha begär...

Tja.
Man ska inte gå in på topshops hemsida!
Det borde vara olagligt.
För kolla nu vad jag vill ha...
Det är ju ett inte klädesplagg, direkt.
Men jag kan inte hjälpa det, jag får ha begär!!


Orange Structured Skater Dress  Peach Meadow Print Crochet Waist Button Front Dress
Floral Crochet Waist DressRed Spotted Scallop Collar Dress
Lace Embroidered Panel SmockCream Crochet Kimono Sleeve Dress
Stud Tie Dress by Rare**Rose Linen Shorts
White Belted Holiday ShortsStone Button Pocket Shorts



Kommentarer
Postat av: anna

sv; det är bara att klicka på ''dela'' och sen kan man klicka på ''bädda in''. Om du inte förstår så är det bara att säga till så ska jag försöka att förklara det bättre:D kramis<3

2011-04-19 @ 16:18:35
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0