Jag pratar om Sp*a, haha läs om du inte äter!!

God Morgon på er.
Jag är redan uppe och klar för att ta tag i dagen.
Idag blir det att åka buss, alltid lika trevligt.
Nemen, inte så långt i alla fall.
Men jag har faktist inga problem att åka buss, okej förutom att jag är extremt åksjuk.
Men jag tror att det extrema börjar försvinna, fett nice.
Förra gången jag åkte buss kunde jag äta några giflar, helt otroligt!!!
När jag var liten så kunde jag åka bil i 5 min, sen mådde jag illa och ...(ni vet).
Haha, men tänkte om någon av er äter, haha nu ee det ändå förstört.
Men jaja, jag är/var extremt åksjuk och lätte för att, okejdå SPY!!
Haha, var bara tvungen att skriva med stora bokstäver.
En liten del av det beror på att jag har en underutväklad magmun, haha känn på den ni.
Haha, just kidding inte kul.
Och det betyder typ att magmunnen har svårare att typ stängas och att man SPYR lättare.
Japp nu vet ni det, haha.

Hoppas att ingen av er åt när ni läste detta.
I så fall, sorry...haha.

Ne, nu ska ja dra.
Bye bye!!


Kommentarer
Postat av: julia juchert

Synd att du inte kan vara med på söndag :( då blire bara jag och jenny

2011-04-22 @ 19:59:11
URL: http://jullebullesbloggis.devote.se
Postat av: Anonym

aaa...bra !

sv; ja det är den juh ! ;D



www.michazz.blogg.se

2011-04-22 @ 20:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0