Jag är igång och funderar-lev i nuet!!

God Morgon.
Torsdag idag då, shit va tiden går fort när man har lov.
När det är en vanlig vecka går tiden, såååå jäkla sakta.
Men när man är ledig, nej då, då rusar tiden iväg.
Det är absolut inte okej.
Jaja, det ska man egentligen inte tänka på, lev i nuet helt enkelt.
Haha, som jag brukar göra, ta tag i dina problem senare, haha.
Ne, men det ska man inte alltid göra, gör det fort så slipper det hänga efter dig.
Hehe, oj det börjar bli lite allvarligt, pallar ni det nu på "morgonen"??
Det är klart ni gör, haha.
En till sak som jag funderar ofta på, när är det inte morgon??
Är det typ runt 9, eller kanske 10??
Ja, bra fråga där. En sak jag vet kl 00:00, då är det natt, haha!
Ne, men idag blir det ut i det ap-fina vädret.
Kanske bli långklänning??
Ne...nu ska vi inte ta ut sommaren alldeles förtidigt.


Bild, tagen av mig i måndags.
Måste säga att jag diggar bilden, den är typ härlig, hehe.


Men ni får ha det så jäkla bra.
Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0