-Take it to the stage in a multicoloured-

Hej på er.
Jag har försökt plugga en stund, men lusten finns inte.
Visst det brukar vara trögt att plugga, men denna veckan!!
Det går lixom inte, det är som en spärr.
Men jag gjorde lite i alla fall, blir väll att kolla genom lite engelska om några minuter.
Men sen blir att träffa två underbara individer.
Ina personen kommer typ direkt från Australien, så det ska bli trevligt.
Det var på tiden att hon kom hem om man säger så.
Personen, som av någon konstig anledning blev anonym i detta inlägg, har bott där i 8 månander ty.
Hehe, va töntigt det blev, dom fick ju inga namn.
Vi kan döpa dom till Ulla och Gulla, haha just kidding.
Men varför ska ni bryr er i fall dom heter Issa och Bex, upps.
Haha, gu va töntig jag är, jaja radicale (stava jag rätt?) is no shame!!

Sätter in en trevlig bild på det härliga gänget:

Måste bara säga att jag bara ÄLSKAR dessa kläder, så über snygga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0