Sålt smöret och tappat pengarna!

God Morgon!
Mår piss...
Inte okej måste jag säga!!
Inte trevligt att börja dagen med typ tårar i ögonen.
Japp, jag har så fucking ont så jag typ gråter.
Det är tacken att vara kvinna!!!
FAAAAN, jag ee sjukt avis på er tjejer som typ inte har någon värk alls...
Eller bara har första dagen, jag brukar ha typ nästan hela tiden eller ca 3 dagar kanske...
Jaja, jag har tagit en ibumetin och hoppas på det bästa.
Plus att igår hände en massa skit (därför det blev lite bloggning)...
(Vill inte gå in på det, tack!)

Men, jaja måste man gå till skolan så måste man...kommer gå runt i en stor halsduk och en over size tröja och se almänt sur ut!!

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0