Pics from yesterday.

Haha, borde snart göra "pics from yesterday" till en kategori.
Haha, alla bilder kommer lixom dagen efter...
Men det kan typ vara personligt för min blogg.
Jaja, men nu kommer bilder från gårdagens demostration mot rasismen.


SSU var såklart där!

På scen just på bilden är ordförnde Mirre från SSU!
Måste säga att alla ungdoms ordföranden höll sjukt bra tal!
Vänsterns, Socialdemokraternas, Centernes, Moderaternas och miljöpartiets ungdomförbund var där!

Norrköping mot RASISM!

SD är symptomen Högerpolitiken är sjukdomen "De E sekert!!"

Vi avslutar detta bild inlägg med min favobild:

Frågade han som håller i skylten om jag fick ett kort med då sa han:
-Måste hämta Arash fört.
Diggar skylter starkt!!
När jag visade bilden för mamma så sa hon att hand symbolen kom på typ 80-talet.
Men då ståd det RÖR INTE MIN KOMPIS!
Hoppas det går bra för Arash och han kompis att dom ee på min blogg, har till och med dom som bakrunds bild på mobilen, höhö:)

Och på lördag blir det nog en till demostration!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0