Nej tack!!!

Hej på er.
Men uch gu va jag dålig jag har blivit på blogga.
Och det är ingen idé att jag kommer ta en paus för då kommer jag skriva as mycket.
Men det är ju bra, men jag har ganska fyllt schema och man blir ju trött av allt pluggande!!
Och plus idag så stack jag och Jenny till Expresso house direkt efter skolan, där fikade vi och pluggade.
Och sedan kom Bea och vi hade det gör (gör=mycket) mysigt!!
Och imorgon ska jag på demostration mot rasism, mycket bra grejer.
Ni som bor i Norrköping och kan imorgon kl 16:00 så kom till Hösalsparken!!
Nu måste vi stå imot rasims, nu när SD (sverige demokaterna) fick mer än 4% i valet.
Rena fucking katastrofen!!! Fy faaan!
Och så får vi ha en alians reigering i 4 år till, inte trevligt för en sosse som jag!!
Men men...en posetiv sak, dom van inte med majoritet.
Dom fick 49,3% av rösterna, om du hade fått 0,7% till så hade dom vunnit med majorotit, men det gjorde dom inte!!



Peace!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0