Massa Dussin russin!

God kväll på er.
Måste säga att jag är helt ursäka fucking trött!
Först var det skola (ofc), sen när jag kom hem så kom jag på att jag hade glömt nycklarna i skolan så jag kom inte in.
Så då var jag tvungen att cykla tillbax (inte alls långt men jag hade typ 3 väskor).
Men där lång dom på bänken, så jag cyklade hem igen, men nycklarna i fickan.
Sen var det att äta och sedan att starta sin helvetes eftermiddag.
MASSA DUSSIN MEGA MYCKET plugg!!!
Men nu är jag klar och myser i soffan.
Det skäns så jäkla skönt och imorgon då jäklar vet jag någon som ska slappa, höhö...

Gammal och helt random bild från min data!

PS: Jag måste säga att jag blev jäkligt förvånad när jag tyckte matte var rätt kul, förut när jag pluggade!!
Så jäkla knasigt, hoppas att överfallet lungnar ner sig snart (eller inte).



Kommentarer
Postat av: anna

hehe fett cool bild!:D

kram<3

2010-09-29 @ 21:38:38
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0