Jenny har blivit fru kanibal...haha.

God kväll på er.
Nu har Jenny cyklat och jag har hunnit ducha.
Vi skulle ju motionera, höhö vi gick typ 50 meter och sedan vände.
Men jag har faktist en jäkligt bra anledning!!
Jag hade jävligt mycket kramp i magen och mådde illa, så vi gick hem igen och spelade kort.
Men studera gjorde vi och gu va duktiga vi va, klar med matte-läxan! Nice.
Och så har jag tyskaläxa tills imorgon, hoppas det går bra...
Fick bara tre dagar på oss, så vi får se...
Kommer tydligen bara få 3 dagar för varje läxa...hoppas det blir lite längre.
Man vill ju gärna att kunskapen ska fastna, inte bara försvinna...
Och gu va vi, eller höhö jag garvade så jag fick ont i brösten.
Vet inte om ni vet eller kommer ihåg men på 4:an så gick det ett program som hette Nicke och Nilla, jo men det kommer ni ihåg men i alla fall, i det programet så var det ett program som hette "Kanibalkocken"...
Kommer ni ihåg??
Men i alla fall Jenny kan låta typ precis som han, så jäkla kul!!
Kanibalkockens fru som Jenny sa, haha!!!...


Jennys man...höhö.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ni fixar tyskan, lovar!!!!!

2010-09-01 @ 21:38:08
Postat av: Joseé

Kanibalkocken, minnen sedan man var liten :D

Hur är det med dig nuförtiden då? :)

2010-09-03 @ 18:22:02
URL: http://josee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0