Ingen yougurt!! Världen går under!

God Morgon på er.
Dagen har väll börjat rätt så bra.
Ja, förutom att yougurten ee slut så jag kunde inte göra min morgon smothi.
Och så är honungen slut, så jag fick ta socker i tet, katastrof.
Och så är typ brödet slut, finns typ inget pålägg...
Ja, kylen gapar tom helt enkelt, så det blir att handla idag!
Mamma ska göra det, men jag kanske ska möta upp henne efter skolan.
Av någon anledning så tycker jag det ee mysigt att handla, och nu ska vi "stor" handla också.
Men först blir det skola, läxför hör i tyskan...varför lär jag mig inte lika lätt som Jenny?!
Jävla Einstein!!!...Hon behöver bara kolla på papret sen kan hon det, bläää.
Jaja...


Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0