"I´m not myself tonight"

God Mooorgon på er glada!
Och ni som ee ledsna också, buhu...
Men i alla fall, sitter här i ett par hänglsen.
Inte alls "soo Majken stile", höhö.
Men jaja, denna vecka så firar min skola 10 år, så det ska bli lite grejs i veckan.
Och idag ska vi gå genom Norrköpings gator utklädda till olika teman, haha!!
Och jag ska helt enkelt vara nörd...
Sexigt!!...eller inte.
Men som mamma sa igår:
- Jag tycker du passar i det där.

Och jag lovar hon va seriös, men ful ee jag ju inte, haha!!
Men jaja, nu ser jag på tv och kl 10 så kommer en till nörd!
Jossan!!! Vi nördar ska gå tsm till stället där skolan ska mötas.
Jag tar med mig kameran...så jag kommer nog ta lite pics.

Peace NÖRD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0