"Hallå bjud in mig då!"

God kväll på er.
Lördagkväll och jag och mamma ser på tv.
Nyss var det "Här är ditt liv" och nu är det "Dansfeber".
Ja, jag har ju nämnt att mamma är drottning över zappa.
Mamma trodde att det stavas med z så då får det vara med z.
Ne, nu är det "Här är ditt liv igen".
Dagens gäst är Lena Endré, höhö...
Mamma sa förut:
-Varför har dom inte bjudit in hennes barns kockersa??
Haha, ja om ni inte förståd så menade hon sig själv.
Det är så att när hon var yngre så var hon ensam kock på ett dagis på Östermalm (snobbigton).
Och där gick endel kändis barn (asså inte för att skryta)...
Och så repade Bokaspers orkester repade i deras hopprum.
Är inte det coolt så säg?? höhö...

Har ju inte bloggat så mycket idag.
Skulle ju till Linköping, till IKEA...men det blev inget.
Men det blev en heldag med meine mutter.
Och vid 4-5 så såg jag på en film som mamma hyrde åt mig.
Med Robert Pattinson i huvudrollen, den var mysig!!
How to be heter den, rekomendars!







Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: förstår att du började bli lite orolig där, men så klart hade jag inte glömt bort:)

aa samma här. Orkar inget annat än skola, typ.

godnatt

2010-09-04 @ 21:46:50
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0