Grattis min kära skola!!

Hej på ER!
Nu är jag hemma efter firande av våran skola och ett besök på stan.
Paraden gick bra, det var kul.
Men det tråkigaste va att det var inte så många som var utklädda, buhu.
Fast många tyckte jag var fin, det ee väll kul att höra:)
Kanske ska bli en nörd?? hm...
Eller, inte!!
Men jaja, det var mysigt, plus att vi slutade 12! NICE!


Jag och den andra nörden!!

Bea punkare och jag...ja, nörd!

Dom leker coola! höhö...skit snygga va dom!! (ja, är).

Takwa och Liv i pyjamas!! Skit söööta, som alltid. Puss på er!

Dany...han är inte terorist!! Kan skulle vara ninja!:)

Här går vi genom stan...

Alex och Rasmus bakifrån...

Sötis Mickis med min "fina" flagga...
Den bilder får sluta detta inlägg, nu ska jag äta...

Peace!


Kommentarer
Postat av: isabella l .

Vad skojigt =)

Just nu har jag frågestund på min blogg om det är något du vill fråga :D Hehe.

2010-09-07 @ 19:05:34
URL: http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0