Freeezing cold!

Hej på er.
Just nu sitter jag och lyssnar på Katy Perrys sköna låt.
Kan inte stava på engelska (eller svenska) så jag skriver vad den heter på svenska.
Den underbara låten är Tonårs dröm.
Fast jag har hört massa skit om den låten från en klasskommpis, så skiter jag i hans åsikter!
Tycker den ee as bra och jätte mysig på något mystiskt sätt.
Men i alla fall annars så fryser jag av mina fötter så jag bara undrar när dom ska gå av!
Hahaha, ne men dom sitter nog där ett par år till, får vi hoppas.
Ska snart, typ nu börja plugga lite.
Ska studiera So och ordkunskap i sammhälls ekonomi, mycket intresant (eller inte).
Men nu ska jag värma mina små fötter i ett par duntofflor.

Puss!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va med i min dagens blogg tävling? :)

2010-09-27 @ 17:52:13
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0