En ny familjemedlem!

God kväll.
Måste göra detta snabbt.
The Mentalist börjar snart och min mamma vill låna min data.
Så det får hon väll.
Men dagen har varit bra.
Först skola, sen demostration mot rasim och sedan ringde Bea och undrade om jag vill hänga en stund med henne, Mickis och Zeke (en skön snubbe).
Det var väldigt trevligt, första gången jag träffa Zeke och han va as skön!!
Han får vara våran lilla "maskot" :P
Diggar hans coola hår, rött som blond, höhö:P
Okej, men nu så säger vi hejdå.

Natti!!<3



Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: hehe så bra när man har något gott i frysen när andra suktas:)

godnatt

2010-09-21 @ 21:55:15
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0