Det var bättre förr!

OOO, jag blir som barn på nytt.
Jag är inte vuxen men jag sitter inte direkt bänkad framför tv:n kl 6 och längtar tills den gröna draken ska tyka upp. Men visst är barnprogram kul...när jag tänker efter måste jag nog säga:
Det var bättre förr!!
Allt nu är så "super nytt" och ja...nej tack...
Och när jag sökte på kanibal kocken på youtube så blev jag nästan lite tårögd...
Hittade massa snuttar av gammla hedliga barnprogram...
Så här kommer några klasiker från min tid, haha...(jag ee 15).



DR Kosmos!



Bröderna fluff!


De tre vännerna och Jerry!


Gammla hedliga Björne!!

Ooo...barnprogram så mysigt.
Kommer ihåg när jag och mamma såg på barnprogram tillsammans...
Mamma cyklade på sin motionscykel och jag satt brevid och kollade, hehe:)



Kommentarer
Postat av: Jossan<3

Oh My Fucking God!!!

DR. Kosoms!!!! :'D

Ääälskade det programmet!!

Hade det som datasple också^^

Fyfan det hade jah helt glömt bort, gu va jag älskar det...

:D

Hihi shit va glad jag blev nu :D

Herregud asså.. ^^ <3333

2010-09-01 @ 23:35:39
URL: http://heltenkletjaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0