Dagens snack: vad som finns i tv-rutan!

Ne, nu ska jag logga ut.
Mamma har chatat ja några gånger och frågat om jag är klar.
Haha, varje gång jag lägger datan åt sidan och tar upp min skål med yougurt...
Ne, nu ska jag vara en snäll dotter, jag ee ändå klar.
Nu ska jag se sista 50 minuterna på Fångarna på fortet.
Det ee ju final...det får man inte missa.
Mina darlingar ser också på det, så man måste ju ha kol...
Slår vad om att vi kommer snacka om det imorgon.
Och när idol börjar, oj va det kommer snackas om vem som var bäst, snygg och vem som gjorde bort sig...

Men nu ger jag över datan till min kära mor!
God natt!!


Kommentarer
Postat av: anna

sv; ja jag förstår verkligen inte vad det är för fel på folk!:(

Men vet du att du är också en bra vän, du är verkligen hur snäll som helst och jag är så glad för att jag hittade din blogg!<3:)

2010-09-01 @ 21:23:58
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0