28 sep 2010

God Morgon på er.
Sitter och lyssnar på radio faktist.
Inte så ovanligt igentligen, men jag lyssnar sällan (aldrig) på radio på morgonen (vardagar).
Rätt mysigt faktist...men Vakna slutar ju kl 9 och sen är det typ ingen intresant på tv.
Så jag fick idén att varför inte sitta i vårat gröna kök nu på morgonen.
Börjar ca om 1 timme, gött...fast jag ee lite nervös!!
Har ett så stort No-prov efter lunch och man ska kunna rita en växtcell och två till celler.
Och jag kan typ rita växtcellen, men jag glömmer bort vad delarna heter, inte okej!!
Men igentligen varför ska jag kunna rita olika celler??
Jajaja...det var en bra fråga om jag får säga det själv, hm...
En kunskap som går till spillo, men jaja kan i alla fall skryta med att jag vet hur en djurcell, växtcell och en baktierecell ser ut, höhö!! Inte illa va??

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0