26/9 2010.

God söndags kväll på er.
Mamma bakar bröd och jag sitter och lyssnar på radio.
För ikväll så är P3 på, på hög volum.
P3 text är igång och mitt klipp sändes aldeles nyss.
Mamma tyckte jag gjorde ett jätte bra jobb och det tyckte Jenny med.
Kan säga att själv är jag rätt nöjd och jag lät inte kaxig!!
Jag hatar att höra min egen röst, men vem gör inte det igentligen?!
Oj, du får jag mycket beröm av mamma, man tackar man tackar.
Okej tillbax till min röst...jag brukar ofta låta kaxig...
Men när jag läser dikter så får jag en annan röst, som en speciell dikt-röst, hehe.
Lite knasigt, men jag kan inte styra över det...men jaja det får väll vara coolt.

Helgen har annars varit toppen.
Kulturnatt igår med Jenny och mamma.
Och Jenny hörde sin första poesi förestälning!!!
Och hon gillade det, kul!!

Och idag blev det att va lite med Jenny, film och lite mini plugg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0