17/9 2010

God Morgon!
Dagens dag är fredag.
Fett nice, men det ee en fett låååång dag i skolan!!!
Men en bra sak, en lektion är idrott nice, undra va vi ska göra idag.
Hoppas värkligen inte att vi bara ska gå runt strömmen hörde att en annan nia gjorde det...
Tråkigt! Men det kan ju berå på att igår va det skolval!
De var jätte trevligt och jag ståd i "vallokalen" i ca 40 minuter.
Och sedan räknade jag alla röster, det var lite krångligt med väldigt kul på något sett.
Man får ju en inblick i politiken och det är ju jätte kul!!
Plus att idag ska jag hänga med SSU för första gången, ska bli kul, men ee lite nervös.
Ska ju träffa nya människor, men dom två jag typ har snackat med värkar väldigt trevliga.
Så det blir inte så mycket uppdate today.




Men ni får ha en jäkligt bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Gött att du står för vad SSU arbetar för ;)



Sv: Ja, de är asssssöta! :D <3



Jaha, aa de va synd....-.-

2010-09-17 @ 15:32:28
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0