14/9 2010

God Morgon på er.
Kl är snart 10 och jag sitter och slöar i soffan.
Diggar tisdagar starkt.
Börjar 20 i 11 och slutar med hemkunskap, gött!
Visst slutar vi halv 4 men det gör inget:)
Och plus att hela dagen slutas med teater, iii.
Har märkt att jag skriver om teater ganska mycket, men jaja.
Bloggen handlar ju om mig och jag spelar teater så...
Plus att idag kommer jag få min roll och vi kanske ska få våra kläder också, Carina mätte oss förra gången, pinsamt men jaja...:P
Man vill ju hälst andas i kläningen.
I en annan pjäs jag spelade förra året så hade jag en väldigt trång klänning, höhö.
Fast dom sydde ut den lite som tur va, vill ju inte svimma av mitt i pjäsen, det vore en syn va?!
Ne, men ni får ha det great, peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0