Utslängda från Donken, höhö...

God kväll på er.
Nu sitter jag i min blå-puff och ser på Svenska NY fryar.
Hehe, jag diggar sjuka tvprogram!
Så nu så bara slappar jag.
Förut som var jag på stan med tre sjuka personer, vi blev typ utslängda från Donken, höhö.
Skulle möta Zeke och Mickis på Expressohouse halv 5.
Men där var dom ju inte, så jag gick runt och letade lite...men icke sa nicke.
Ringde Mickis hundrasjuttioelva gånger, men hon svarade inte!
Så jag messade Bea och frågade efter Zekes nr, och Mickis hade tydligen tappat sin mobil, smart!
Men jag fick tag på Zekis och vi möttes upp på Expressohouse.
Men Mickis hittade inget där, så vi stack till Donken.
Där senare så kom Bea (hon kunde komma) och där satt vi i typ fönstret och garvade.
Jag sa flera gånger:
Asså vi kommer bli utslängda...
Och efter några minuter oj vem kom då, jo en av personalen och sa till oss att vara tysta, höhö.
Men vi stack ut...fnissande och det var Zeke som typ fick säga förlåt till personalen, höhö.
Och så gick vi runt och hade as mys!! Trevliga människor!!



Kommentarer
Postat av: bäa

Yees, it was nice. Men hum... hur kan dom slänga ut deras One And Only sammkund?!?!?! :O ;)

puss. <3

2010-10-11 @ 21:41:13
Postat av: liindblaads

hhahaha aww vad sött :D

2010-10-11 @ 23:33:13
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0