Tordag-När jag blir 20 så får jag en halsduk!

Hej på er.
Nu är jag på jobbet och har rast.
Har ju börjat med en stickning och skulle fortsätta idag...
Men efter tre varv så tog typ garnet slut, så det blir att köpa nytt.
Ska någ köpa orange, passar ju as snyggt till grönt (min halsduk just nu är grön).
Men jag kommer OFC vissa er när den är klar, (om jag bloggar när jag är 20)...höhö.
Ne, men nu måste jag iväg och pudra näsan och sedan blir det att gå till backa till arbetet.
Näst sista dagen!!! BLÄÄÄ...jag vill vara kvar.
Men jag hörde att barnen har gjort något till mig (ett barn för sa sig).Thihi.
Det får jag se imorgon,  ne men nu måste min näsa pudras.

Ha en bra torsdag!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom man skulle göra på engelska?? :)

2010-10-14 @ 17:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0