Tisdag-Ny tunika och nya problem.

Hej på er.
Tisdag nu då, sov ju bort typ hela dagen igår så det käns som måndag.
Men nej nej det är tisdag och jag har sovmorgon.
Så nu sitter jag och ser på ett sådant där ord program, där man ska ringa in och gissa rätt svar.
Asså går hon på något eller??
Helt galen, men man blir väll det när man leder ett sådant töntigt program, höhö...
Men i alla fall, just sitter jag iklädd en tunika jag ALDRIG använt och jag köpte den innan Spanien resan...
Skulle ha den i Spanien, men det blev lite fult i resväskan (ja jag vet inte förvånad).
Men nu har jag den och ångrar att jag aldrig använt den, passar jätte bra med ett bälte i midjan:)

Men i alla fall...
Skolan idag då, 3 lektioner gött!
Engelska (nja), No (undra va vi ska göra, missa ju igår) och Hemkunskap (det ee väll kul).
Och sen blir det väll hem och plugga.
Tror jag har tagit paus från SSU, känns inte så kul att gå dit, nja vet inte varför.
Tar upp tid och nja jag vet inte...men ska fundera ett tag till.
Måste väll skicka iväg ett sms och säga ja, vad jag just skrev.

Ja, nog om mina problem.
Puss! Ha en bra tisdag snyggisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0