Staten och kapitalen!! (21/10)

God kväll på er.
Slappade lite imorse, så det blev inge bloggande.
Jag får lixom välja, höhö.
Orkar inte gå upp kl 6 för jag ska blogga, nej halv 7 blir bra.
Det är väll jag som är lat, höhö värsta sningeln.
Snigeln Signe är Singel, höhö (dålig humor ju tack jag vet).

Men jaja, skolan va väll bra.
Torsdag ee skööööna, slutar tidigt:P (20 över 2)
Hehehe, måste säga att jag diggar min plats.
Han är ju som han är
, men jag ee heller inte helt ja...
Två knäppisar i samma båt, höhö!

Men efter skolan så stack jag med Jenny till stan.
Gick till friskis, fråga lite och så.
Ska kanske börja träna där igen...
Sen köpte jag present till en liten 4åringen, höhö.
Sen blev det hem till mig och sjunga opera!

En helt vanlig dag i mitt liv.

puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0