Ska vi flytta ut i trapphuset??

Hej på er.
Onsdag kväll och jag sitter och fryser, fast ee as varm i ansiktet.
En granne ringde nyss på dörren och frågade om vi också hade det svinkallt.
Och...ooo ja det har vi!!!
Fast jag tror att dom har lite kallare, hon sa att det var varmare i trapphuset, helt sjukt.
Hon hade till och med ringt och klagat...men dom måste tydligen vet hur kallt det är, och det kan ta mer än 4 veckor att fixa, eller något...faaan!
Jaja, får klä på sig varmt och försöka att slappna av, man ska inte spänna sig för då frysar man bara mer, sant!

Brukar ju blogga från jobbet, men nu har jag börjat sticka på rasten istället.
Det är faktist ganska kul, men min halsduk kommer bli klar lagom till min 20årsdag, höhö.
Ne då...om jag bara stickar så:)

Annars, så har jag väll inte gjort så mycket idag, förutom att frysa, höhö.
Jo men jag har varit duktig och pluggat!!!
Börjat på min uppsats om välfärd och det blir nog bra (kanske)...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0