Onsdag-Shit jag går i 9:an!

God kväll på er.
Orkade inte setta på datan i morsse (misstolka INTE Rasse).
Så jag slappade lite framför Vakna istället.
Annars så har jag varit i skolan, det var rätt kul.
Höhö, diggar min sittkamrat, så jäkla kul!
Men ja...vi kanske inte arbetar så mycket.
Men lovar ska bli bättre, men han har ju så sjuk humor asså.
Idag på so:n och säger Rasse helt plösligt:
-Shit vi går i 9:an ju.
Haha, asså jag och Jossan kunde inte hålla oss av garv.
Och så försökte han ursäkta sig med att tiden har gått så snabbt...true.

Och sen när jag kom hem.
Så sov jag lite och sedan var det bara att plugga.
Japp, fram med svenska böckerna.
F*cking prov på fredag.
Och mamma nej det är inte kul med litratur historia!!

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0