Onsdag-I´m not a boy!

God Morgon på er.
Onsdag, shit va veckan går, ojoj.
Men jag är rätt pigg idag, konstigt men jaja.
Igår föresten så gick det ett kedje-sms om att alla tjejer skulle ha toffs idag.
Hm...har jag toffs??
NO NO NO!
Hehehe, jag har utsläppt, höhö.
Inte för att jag tror att många kommer ha toffs (jag skickade inte vidare, höhö).
Men ska bli kul att se.
Hela grejen var att se om killarna skulle märka något, inte för att jag tror det.
Dom skiter väll i hur vi har håret, eller ne jag vet inte, I´m not a boy!
Vi får se...

Ne, men nu snart ska jag packa ner min lilla data, den ska med idag.
Fett soft att ha data i skolan!!
Slippa få ont i händerna, höhö...

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0